Pernilla Wahlgren slår tillbaka efter kritiken mot bilderna på Bianca

Flera personer kritiserade Wahlgrens världs-profilens inlägg – och nu väljer hon att svara på de hårda orden.
”Nej – jag ”skadar” inte mina barn”, skriver Pernilla Wahlgren på sin blogg.
Annons
Så här har Pernilla Wahlgren sett ut genom årenBrand logo
Så här har Pernilla Wahlgren sett ut genom åren

Den nionde säsongen av den populära reality-serien Wahlgrens värld är i full gång och som vanligt får tittarna följa med Pernilla Wahlgren, 53, och Bianca Ingrosso, 26, på deras äventyr i vardagen.

I serien får tittarna som vanligt en inblick Pernilla Wahlgrens och Bianca Ingrossos liv och allt vad det innebär och de bjuder på både gråt och skratt. Även andra familjemedlemmar så som Benjamin Ingrosso, Linus Wahlgren, Hans Wahlgren och Christina Schollin skymtar förbi i serien då och då. Men en familjemedlem som däremot helst undviker att fångas på bild i familjens reality-serie är Oliver Ingrosso.

Tittarnas reaktioner – efter storbråket i sändning

Pernilla Wahlgren och Bianca Ingrosso har varit öppna i serien med att deras relation inte alltid varit den bästa. Men efter att influencern och tv-profilen flyttade hemifrån verkade däremot relationen mellan mor och dotter förbättras avsevärt. Nu kan man nämligen se att deras gamla bråk har lagts åt sidan och oftast är det glada miner och en härlig vänskap mellan dem.

Annons

Men i ett nytt avsnitt av Wahlgrens värld hamnar de i ett nytt bråk under programmet. Bianca Ingrosso tycker nämligen att både Pernilla Wahlgren och Phillipe Cohen aldrig kan förstå henne när hon vill ta upp saker. Till slut blir hon så upprörd att hon väljer att lämna inspelningen. Tittarna får också se när Pernilla Wahlgren, som inte alls gillar att bråka med sin dotter, inte kan hålla tårarna tillbaka.

bloggen berättade Pernilla Wahlgren om alla fina meddelanden hon fått efter avsnittet. Dagen efter visade hon också upp när hon och Bianca Ingrosso var hemma hos hennes föräldrar Christina Schollin och Hans Wahlgren. I samma inlägg lade hon upp flera gamla bilder på sig själv tillsammans med barnen och flera bilder på Bianca Ingrosso som liten och hyllade sina barn.

Pernilla Wahlgrens svar – efter kritiken

Men efter blogginlägget har Pernilla Wahlgren inte bara mötts av hejarop – utan också en del kritik. Vissa läsare menar att serien är riggad och många tycker att det är fel av Wahlgrens värld-profilen att skriva i inlägget att hon för det mesta tagit hand om sina barn ensam.

Annons

Nu väljer Pernilla Wahlgren att slå tillbaka efter alla hårda ord.

”Nej – jag gjorde inte ett inlägg med barndomsbilder på Bianca bara för att vi hade ett avsnitt där vi bråkade. Som jag SKREV så hade min mamma gjort ett fotoalbum åt Bianca , och därför fotade både jag och Bianca av flera av bilderna, nu när vi var där”, skriver hon och fortsätter:

”Nej – vi åker inte ut till mina föräldrar BARA för att filma. Men som ni VET så har vi en Realityserie – vilket innanbär att vi ibland har ett filmteam med oss när vi gör olika saker – som att t e x hälsa på mina päron. Ibland filmar vi det. Ibland gör vi det inte. Nej – jag ”skadar” inte mina barn genom att skriva att jag tagit hand om dom själv. Tro mig – det vet dom”.

Annons