Romeo Beckham blir ansiktet utåt för Burberrys julkampanj

Vanligtvis är det hans föräldrar som står i rampljuset. Men nu är det dags för Romeo att pryda modetidningarna: "Han har charm, stil och en härlig energi".

Mamma Victoria och pappa David syns ofta på tidningsomslag och i stora modekampanjer. Nu är det dags för Romeo, 12 att stå i rampljuset.

Parets son ska nämligen fronta klädmärket Burberrys julkampanj.

Romeo Beckham for Burberrys

Romeo Beckham framför kameran. Foto: All Over Press

Men det här är inte första gången som Romeo agerar modell. Tidigare i år fotograferades han tillsammans med modellen Cara Delevingne i en kampanj för Burberrys vår- och sommarkollektion.

romeo1

Blir ansiktet utåt i julkampanjen. Foto: All Over Press

Och det brittiska klädmärket verkar mer än nöjda med Romeos insatser hittills.

– Det är en fortsatt stor glädje att jobba med Romeo. Han har charm, stil och en härlig energi. Jag är så glad att han är huvudpersonen i vår julkampanj, säger Christopher Baily, chefsdesigner på Burberry, enligt Daily Mail.

Burberry VIP Ad Screening, London, Britain - 03 Nov 2014

Har Romeo ärvt sin känsla för stil från mamma Victoria, tro? Foto: All Over Press