Här attackeras stjärnan – mitt på röda mattan!
Ladda ner Hänts nya app här - nöje och nyheter utan betalväggar!
Under torsdagen hölls den efterlängtade premiären för musikalfilmen "Wicked: For Good" i Singapore. Filmen är den andra i filmserien som avslutar detta cinimatiska kapitel.
Premiären gick viralt på sociala medier
Den första delen släpptes förra året och blev snabbt filmvärldens snackis, med bland annat Ariana Grande, 32, och Cynthia Erivo, 38, i huvudrollerna.
Under de senaste timmarna har premiären blivit viral på sociala medier, men tyvärr av fel anledning. Detta kanske också svarar på frågan som människor grubblat över i evigheter: Är all publicitet bra publicitet? Det är nämligen inte filmens spektakulära innehåll som har stulit rubrikerna, istället en händelse på röda mattan.
Attackerade superstjärnan på röda mattan
När filmens ensemble närmade sig biosalongen under premiären under torsdagskvällen, attackerades nämligen Ariana Grande från ingenstans av ett fan.
Ögonblicket fångade inte bara uppmärksamheten hos människorna på plats, kamerorna fångade även händelsen, som spreds som en löpeld på sociala medier.
Mannen i fråga sprang förbi vakter och närmade sig skådespelerskan. När han väl kom fram började han rycka i Arianas arm och hon tappade därefter nästan balansen. Mannen avlägsnades snabbt från platsen och efter händelsen blev en skakad Ariana Grande tröstad av sina kollegor.
Nu har mannen blivit identifierad som internetpersonligheten "Pyjama Man" och från vad som går att utläsa, har han en tendens att krascha olika kändisevenemang. Han har bland annat stått för liknande bravader på bland annat Katy Perry, 41,- och The Weeknds, 35, konserter.
Möter stor kritik
Trots att allmänheten har uttryckt stark kritik mot influencern, verkar han inte alls ångra sina handlingar, utan har istället delat ett inlägg på Instagram.
"Kära Ariana Grande, tack för att jag fick dela den gula mattan med dig", pryder han inlägget med.
Kommentarerna är däremot inte alls i lika positiv ton som hans egen.
Detta kanske bevisar, en gång för alla, att all publicitet inte är bra publicitet.
FOTO: TT & Instagram skärmdump.
