Artikeln innehåller reklamlänkar

Bianca Ingrosso gör succé i nya kampanjen – sno stilen här

Bianca Ingrosso gör succé i nya kampanjen – sno stilen här

Bianca Ingrosso inspirerar många unga kvinnor och har många bollar i luften. Just nu frontar hon även Gina tricots nya denim-kampanj. Inspireras av hennes snygga look och sno stilen.
Bianca Ingrosso frontar Ginatricots kampanj – Sno stilen
Slå på ljud

Bianca Ingrosso, 24, har många bollar i luften. Hon är aktuell med att spela in säsong sex av Wahlgrens världKanal 5, hon har sin podcast Alice & Bianca – Har du sagt A får du säga B med bästa vännen Alice Stenlöf och även sin egen Youtube-kanal.

I november 2018 lanserade även Bianca sitt egna sminkmärke, Caia Cosmetics. Bianca äger 30 procent av bolaget med de andra ägarna, Vanessa Lindblad, Mikael Snabb och Jesper Matsch.

Nu är Bianca Ingrosso aktuell som frontperson i Gina tricots (länk till Apprl) nya denim-kampanj, denim love: mom jeans.

80-talstrenden är tillbaka och mamma-jeansen med hög midja tar plats i garderoben.

”Jag är besatt av mamma-jeans, älskar den höga midjan”, skriver Bianca på Gina tricots sajt om jeansen.

Här kan du inspireras av retrolooken:

Blå jeans med hög midja och stretch.  Här kan du hitta dem (länk till Apprl).

Vita jeans med hög midja och fem fickor. Här kan du köpa dem (länk till Apprl).

Ljusa jeans med hög midja och högt placerade bakfickor. Här kan du hitta dem (länk till Apprl).

Vit skjorta med fickor på bröstet. Här kan du köpa den (länk till Apprl).

Vit blus med ballongärmar. Här kan du köpa den (länk till Apprl).

Svarta jeans med hög midja. Här kan du hitta dem (länk till Apprl).

Blå denim-skjorta med bröstfickor. Här kan du köpa den (länk till Apprl).

Spetslinne med tunna band. Här kan du hitta den (länk till Apprl).

Rutig blazer i oversize-modell. Här kan du köpa den (länk till Apprl).

FOTO: Gina tricot

FRÅN FÖRSTASIDAN