Melodifestivalen 2018 har tagit sig till Malmö och finalisterna från den tredje deltävlingen ska koras. Någon som gjort comeback och är med i varje program är mello-veteranen Anna Book, 47, som dyker upp som en mellanakt i form av skämtsamma reklamfilmer.
Annons:
Under schlagern delar Betsson ut en miljon i vinster, med dragningar varje fredag 18 +, Regler och villkor gäller, Stödlinjen.se
Varje vecka visas en ny film och på gårdagens genrep visades en mellanakt där Anna gör reklam för “mello-parfymen” i ett intimt klipp tillsammans med Paradise Hotel-profilen Smail Alihodzic, 26. Men det är inte den mellanakt som tittarna kommer få se ikväll.
Sigrid Bernson: Därför bor inte jag och Samir ihop
Efter att ha kört igenom programmet stötte SVT dock på ett hinder. I sista sekund tvingades de att kasta om i schemat och istället visa upp en annan mellanakt för “mello-ponchon”. Anna och Smails intima stund var alldeles för kort för dagens program och är därför framflyttad.
– Nu behövde vi en som var något längre än parfymen, säger Jan-Erik Wretman, pressansvarig för Melodifestivalen.
Vi får se om parfymen och Smail dyker upp i rutan nästa vecka istället.
LÄS OCKSÅ: Sök melo Fab Freddie avslöjar: Det här får tittarna inte se i Melodifestivalen
LÄS OCKSÅ: Anna Book om SVT:s heta bilder på henne och PH-profilen
Foto: Stella, Ibl