Meghan Markle och prins Harry visar inte allt för ofta upp sonen Archie. Men när han väl syns på bild blir ingen besviken – och inte heller den här gången när paret visade upp sonen under julen. Men i den nya bilden på Archie finns också ett dolt budskap.
Det här kostade Meghan Markles gravidkläder – miljonsummor
Efter reklamen: Det här kostade Meghan Markles gravidkläder – miljonsummor
På bilderna gick det att tydligt se likheten mellan sonen och pappa prins Harry, då de bland annat har samma hårfärg.
Vi får inte se Archie särskilt ofta, så när det väl dyker upp nya bilder på den lilla jublar folket. Under familjens thanksgivingsfirande delade de med sig av en nytagen bild på Archie, där vi ser honom i sin pappas famn iklädd vintriga kläder som varma skor, en varmare jacka och en mössa med två små luddiga bollar likt öron.
Det här inlägget från Instagram går inte att visa just nu. (P01)
Men inte bara det – nu avslöjas det att bilden har ett dolt budskap. Archies mössa kommer från den organisationen Make Give Live, som för varje såld produkt donerar pengar till a Kiwi in need.
Den populära detaljen
Meghan fick en mössa av organisationen när hon och Harry var på besök i Nya Zeeland i oktober 2018, när hon var gravid med Archie. Men den mössan har han hunnit växa ur, så mamma Meghan har fyllt på med en i rätt storlek.
Och nog blev mössan poppis efter att kungligheterna visat upp Archie i den. På organisationens hemsida har något de kallar för ”The Archie Effect” uppstått.
Så mycket pengar tjänar alla i kungafamiljen
Läs mer
”Vi är mycket glada över att ha fått så många ordrar under de senaste dagarna, något som gör att vi kan fortsätta påverka i Nya Zeeland. Alla våra produkter är handgjorda av våra samhällsgrupper därför kommer alla beställningar som nu görs att få en leveransförsening”, förklarar de.
FOTO: TT, Instagram
Vi baserar våra artiklar på verifierade källor, officiella uttalanden samt egna intervjuer. Hänt följer de pressetiska reglerna. Krönikor och analyser uttrycker skribentens egna åsikter. Läs mer här.