TRENDAR JUST NU!Alla ledtrådar i Masked singerRobinson 2024Gift vid första ögonkastetBachelorette 2024Edvin TörnblomIrma Lehtosalo

Bianca Ingrosso om kaoset vid lanseringen av CAIA

20 nov, 2018 
Bianca Ingrosso om kaoset under släppet av CAIA
Idag släpptes de första produkterna från Bianca Ingrossos sminkmärke CAIA. Bara 30 sekunder efter att sajten gått live kraschade den. Nu berättar Bianca om kaoset.
Annons

I dag under förmiddagen släppte Bianca Ingrosso, 23, tillsammans med sitt team äntligen de första produkterna från det nylanserade sminkmärket CAIA. Det var för bara veckor sedan som hon avslöjade projektet hon arbetat med så länge i hemlighet, och trots att ingen av Biancas följare testat produkterna som släpptes på CAIAs nylanserade sajt under dagen har folk gått galna över att klicka hem dem.

Det tog 30 sekunder för sajten att krascha efter att den gått live vid 10.00.

Få vårt nyhetsbrev – helt gratis!

Ja tack. Jag vill ta emot marknadsföring från Aller Media i form av nyhetsbrev och specifika erbjudanden baserade på profilering. För mer information se Aller Medias integritetspolicy..

Ni kraschade hemsidan efter 30 SEKUNDER. Det är fortfarande ett superhögt tryck på hemsidan men era beställningar ska nu gå igenom”, förklarar Bianca Ingrosso i ett inlägg på sin Instagram.

Bianca Ingrossos köpsugna följare var snabba med att påpeka sin frustration över att hemsidan inte fungerade som den skulle.

”DET GÅR INTE ATT LÄGGA PALETTEN I KUNDKORGEN FÅR PANIK!!!”, skriver en bland kommentarerna på Instagram.

”Kan inte välja beställningsätt då inget alternativ kommer upp och har klickat på att beställningen ska genomföras men inget händer..”, skriver en till.

Annons

”Skulle preciiiiiis trycka på betala å sidan började krascha…”, skriver ännu en.

Bianca Ingrosso förklarade pedagogiskt under loppets gång varför sajten strulade som den gjorde, och hon gjorde där med sitt bästa för att guida den stora skaran av CAIAs första kunder.

Vi är medvetna om att hemsidan är långsam och för några av er fungerar den inte alls. Detta är pga att det är extremt högt tryck på hemsidan samtidigt”, förklarar Bianca vidare på sin Instagram Story.

– Anledningen till att ni inte kommer vidare när ni klickar på köp är för att det är ungefär 100 000 klick samtidigt, säger Biancas kollega och manager Vanessa Lindblad på Biancas Instagram story.

Bianca har tidigare förklarat hur namnet Caia uppkom. För Bianca är Caia inte bara ett sminkmärke, Caia är också en livsstil.

– Caia är inte bara ett namn på märket, det är en livsstil. Caia för mig är min drömperson, har hon berättat i podcasten Alice & Bianca – Har du sagt A får du säga B.

Caia representerar allt det som Bianca vill stå för och är Biancas största inspiration, någon hon vill vara.

– Vad jag än gör tänker jag ”vad skulle Caia ha gjort?” och det har fått mig att utvecklas till den person jag är idag. Jag vågar ta mer plats, jag tar ingen skit, jag låter ingen trycka ner mig.

FOTO: Ibl, Instagram

Annons